چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟

چهارشنبه 4 بهمن 1396
12:58
آرش مویدی

چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟ از آن جایی که بسیاری از افراد تعمیرکارهای ماهری نیستند، نمی‌توانند زمان دقیقی برای تعمیرات لباسشویی و مراجعه به یک تعمیرکار تعیین کنند. با کمک شش علامت زیر می‌ توانید از یک خرابی احتمالی اجتناب کنید، و با صرفه جویی برای خرید یک ماشین لباسشویی تازه، پول خود را صرف تعمیرات بی فایده نکنید.

    • چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟

چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟ از آن جایی که بسیاری از افراد تعمیرکارهای ماهری نیستند، نمی‌توانند زمان دقیقی برای تعمیرات لباسشویی و مراجعه به یک تعمیرکار تعیین کنند. با کمک شش علامت زیر می‌ توانید از یک خرابی احتمالی اجتناب کنید، و با صرفه جویی برای خرید یک ماشین لباسشویی تازه، پول خود را صرف تعمیرات بی فایده نکنید.

    • چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟

1. نشتی بیش از اندازه آب ماشین لباسشویی

نشتی آب معمولا رایج ترین نشانه خرابی دستگاه لباسشویی است. خدمات پس از فروش سامسونگ بمعمولا این ایراد به خاطر سرریز یا اتصال بد پیش می‌ آید. اگر تعمیرات لباسشویی سامسونگ شما قدیمی است، میزان استفاده آب به وسیله ماشین احتمالا به اندازه میزان خود لباس‌ها می باشد. جهت کم کردن نشتی سرریز باید میزان حجم لباس متناسب با ماشین را معین کنید تعمیرگاه مجاز سامسونگ و چرخش و تکان آن را هم لحاظ کنید.

اگر این کار باعث برطرف شدن ایراد نشد،نمایندگی مجاز سامسونگ احتمالا ایراد از این باشد که شیلنگ آب پشت ماشین پوسیده و یا شل شده است. زیرا این امکان هم وجود دارد که اتصال شیلنگ آب، به خاطر تکان و حرکت های بیش از اندازه شل شده باشد. برای این کار می‌ توانید شیلنگ را تعویض کنید و بررسی کنید آیا آیراد رفع شده یا نه. اگر ایراد باز وجود دارد باید برای تعمیر ماشین لباسشویی با یک نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید تا دلیل اصلی نشت آب را رفع کنند.

2. سروصدای بیش از اندازه ماشین لباسشویی

اگر هر زمانی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در حال کار است، به گونه ای سروصدا می کند که انگار یک هواپیما در حال پرواز است، شاید فقط به این علت است که تراز نمی باشد. رفع این ایراد کاری ندارد و احتیاجی به تعمیرکار نیست. با این حال خیلی ساده از کنار این قضیه عبور نکنید، زیرا هنوز هم علامت این است که دستگاه درست کار نمی کند و بهتر است پیش از بدتر شدن کار، زودتر برای تعمیرات لباسشویی خود کاری کنید.

یک راهکار موقت برای رفع صدای زیاد دستگاه لباسشویی این است که آن را متوقف کنید و دوباره لباس ها را مرتب درون ماشین قرار دهید تعمیرگاه مجاز سامسونگ تا به طور یکسان چینش شوند. با این اوصاف، این راهکار فقط به درد ماشین‌ هایی می‌خورد که درشان بالای ماشین است.

راهکار دائمی این است که تلاش کنید جای ماشین لباسشویی را عوض کنید تا همه چهار پایه آن روی سطح قرار بگیرند. نمایندگی مجاز سامسونگ یا زیر ماشین یک سطح صاف بگذارید. همینطور می‌ توانید بررسی کنید که آیا پایه‌ های لباسشویی قابل تنظیم می باشند یا نه. اگر باشد می‌ توانید خیلی آسان پایه‌ های دستگاه را تنظیم کنید تا تمامی پایه‌ها روی زمین به صورت تراز باشند.

اگر هیچ کدام از این راهکارها جواب نداد، احتالا لازم است موتور را محکم کنید. برای انجام اینکار با یک نمایندگی رسمی سامسونگ تماس بگیرید و پیش از هرچیزی از هزینه آن جویا شوید. وقتی از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی باخبر شدید، بهتر می‌ توانید تصمیم بگیرید که آیا باید دنبال یک ماشین لباسشویی تازه باشید یا آن را تعمیر کنید.

3. ماشین لباسشویی حرکت می کند

ماشین تعمیرات لباسشویی سامسونگ موقع کار کردن باید در جای خود ثابت باشد. اگر ماشین خیلی تکان می خورد و یا حرکت می کند، باید هرچه زودتر به فکر یک ماشین تازه باشید. برای حل این ایراد چند راه حل وجود دارد. درست مثل مورد دوم، یعنی هنگامی که ماشین سر و صدا زیادی را می‌اندازد، بررسی کنید و مشاهده کنید آیا همه پایه‌های آن روی سطح تراز است یا نه. با اینکار احتمالا جلوی حرکت های بیش از اندازه لباسشویی گرفته می شود.

همینطور به خاطر بسپارید که ثابت نبودن ماشین لباسشویی موقع کار کردن قطعا می‌ تواند علامت یک ایراد جدی باشد. تعمیرگاه مرکزی سامسونگ به عنوان نمونه این احتمال وجود دارد که در صورتی که لباسشویی هنگام کار کردن خیلی تکان بخورد، آب کثیف را بیرون بدهد، نه تنها همه جا را کثیف می‌ کند، بلکه می تواند باعث رشد کپک و قارچ شود. نمایندگی مجاز سامسونگ یکی دیگر از خطراتی که جابجایی لباسشویی می تواند باعث شود سیم برق را از پریز برق بیرون بکشد.

4. محفظه داخلی ماشین لباسشویی پر آب نمی شود

در صورتی که درام (محفظه داخلی) لباسشویی پر نمی‌ شود احتمال دارد یا چرخش تاخیر دارد یا شلنگ تاب برداشته است و یا ایراد ازشیر آب گرم و سرد باشد. اگر هر سه را بررسی کردید و هیچکدام ایرادی نداشتند، احتمال دارد ایراد از دریچه ورودی یا فیلتر آب باشد که بایست برای تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرگاه مجاز سامسونگ تماس بگیرید.

مشکل دیگری که ممکن است در رابطه با درام به وجود بیاید این است که آب در آن پر می شود، نمایندگی رسمی سامسونگ اما آنطور که باید نمی‌چرخد. نگاهی به سوپاپ و گیره درب بیاندازید تا مطمئن شوید درست کار می‌کنند. تعویض گیره‌ها کاری ندارد، اما درست کردن سوپاپ خراب کار بیشتری می‌برد. اگر هزینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ از خرید یک مدل جدیدتر بیشتر شود، بهتر از یک ماشین جدید بخرید.

5. عمر بیش از ۸ سال ماشین لباسشویی

اگر چه ماندگاری لباسشویی های جدید تا ۱۱ سال هم می رسد، ولی بد نیست پس از ۸ سال به فکر یک ماشین تازه تر باشید. هرچه ماشین به آخر عمر خود می رسد جدا از ایراداتی که پیش می اورد، تعمیر کردن آن هم پرهزینه تر می شود.

صرف یکبار هزینه برای خرید یک ماشین لباسشویی تازه، خیلی منطقی تر از صرف هزینه چندباره برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ و مصرف آب بیش‌ از اندازه است.

هر هزینه زایدی که برای خرید یک مدل کارآمد تر می کنید نمایندگی سامسونگ را می‌توانید با پرداخت قبض آب و برق کمتر برطرف کنید، به ویژه اگر جمعیت خانواده زیاد و شستشوی لباس زیاد است.

6. درب ماشین لباسشویی تان از بالا باز می شود

هزینه تعمیرات لباسشویی هایی درب از بالا، خیلی گران تر از ماشین‌های درب‌ از جلو است. علتش هم این است که قطعه های مورد نیاز ماشین‌ های درب از بالا، بالاتر از ماشین‌ های درب‌ از جلو می باشد.

اگر چه نمایندگی سامسونگ قیمت ماشین‌ های درب از بالا، نصف قیمت ماشین‌ های درب‌ از جلو می باشد، ولی تعمیرات لباسشویی آنها بسیار زیادتر است.

پس موقع خرید بهتر است یک ماشین درب از جلوی جدید را در نظر بگیرید. یکی از برتری های نمایندگی مجاز سامسونگ ماشین‌ های لباسشویی سامسونگ درب از جلو این است که آب کمتری در مقایسه با ماشین‌ های درب از بالا مصرف می کنند. به جای تمرکز بر نرخ یک ماشین لباسشویی تازه ، به بازدهی بلندمدت آن دقت کنید. و بهتر از هرچیزی این است که یک ماشین لباسشویی خشک کن خریداری کنید. این دستگاه ها به ویژه برای آپارتمان ها، و خانه های کوچک مناسب هستند.

بهترین زمان برای خرید ماشین لباسشویی

حالا که درباره نشانه های هشدار دهنده نیاز به یک ماشین لباسشویی تازه می دانید، زمان آن است که در باره بهترین زمان برای خرید این ماشین لباسشویی تازه هم اطلاعات به دست بیاورید.

خرید آنلاین بهترین انتخاب برای خرید ماشین لباسشویی است. تعمیرگاه مجاز سامسونگ گاهی اوقات وب سایت‌ها، برای رقابت با فروشگاه های بزرگ، کالاها را با نرخ های خیلی ارزان تری ارائه می دهند و یا حتی در موقع تعطیلات و مناسبت‌ ها، تخفیف های ویژه و همینطور کوپن های ویژه ای برای مشتریان آنلاین خود در نظر می‌ گیرند.

بهترین زمان برای خرید ماشین لباسشویی، شهریور و مهر است. تولیدکنندگان محصولات خانگی غالبا در این دو ماه، مدل های تازه خود را به بازار ارائه می دهند؛ به این ترتیب مدل های قدیمی تر آنها حراج می‌ شود تا جا برای مدل‌ های تازه تر باز شود.

تعطیلات آخر هفته، بهترین زمان برای خرید یک ماشین لباسشویی تازه است. فقط پیش از هرکاری با متخصصان نمایندگی تعمیرات سامسونگ مشاوره بگیرید و تحقیقات لازم را انجام دهید و انواع گوناگون مارک ها و مدل ها را با هم مقایسه نمایید. اگر برای انجام مشاوره وقت کافی بگذارید، می توانید مناسب ترین برند و مدل را انتخاب کنید.

اگر علامت هایی که در بالا گفتیم را جدی بگیرید، می‌ توانید از هزینه‌ های زاید پیشگیری کنید. اگر هنوز هم اطمینان ندارید که باید یک ماشین جدید بخرید یا نه، با یک تعمیرکار حرفه ای در تعمیرگاه مرکزی سامسونگ تماس بگیرید تا به شما بگوید عمر مفید ماشین لباسشویی‌ تان چند سال است و چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ


[ بازدید : 238 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سام سرویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]