در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دوشنبه 2 بهمن 1396
18:50
آرش مویدی

در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟ تعمیرات لوازم خانگی همواره یکی از بزرگترین دلمشغولی های استفاده کننده ها است. در حال حاضر چارچوب درونی خیلی از لوازم خانگی پیشرفته شده است و با آزمون و خطا نمی توان به عیب ها پیش آمده پی برد. برای همین باید نکته های جزئی تری را درباره آنها بدانیم. در این نوشته به نکته هایی مفیدی برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ پرداخته ایم.

در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟ تعمیرات لوازم خانگی همواره یکی از بزرگترین دلمشغولی های استفاده کننده ها است. در حال حاضر چارچوب درونی خیلی از لوازم خانگی پیشرفته شده است و با آزمون و خطا نمی توان به عیب ها پیش آمده پی برد. برای همین باید نکته های جزئی تری را درباره آنها بدانیم. در این نوشته به نکته هایی مفیدی برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ پرداخته ایم.

خیلی از افراد با خیال اینکه تعمیرگاه مرکزی سامسونگ لوازم خانه کار آسانی است, ماشین را باز می کنند, اما علاوه بر اینکه از عهده تعمیر آن بر نمی‌آیند حتی نمی‌توانند دوباره مثل قبل آن را ببندند! یکی از مهم‌ترین علت‌های این مسئله دیجیتال شدن ماشین‌ها است که تعمیر آن کار آسانی نیست و به دانش برنامه‌ نویسان نیاز داشته و تعمیرکاران را می‌طلبد. این مسئله در خصوص آن دسته از لوازم خانگی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌‌گیرند, اهمیت زیادی دارد؛ چرا که حتی با چند ساعت معیوب شدن هم همه کارهای خانه عقب می‌‌افتد. برای نمونه ماشین ظرفشویی یکی از این لوازم خانگی است.

در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1- از معیوبی ماشین ظرفشویی مطمئن شوید

نخستین گام برای رفع ایراد, آن است که مطمئن شوید ماشین معیوب شده است. در برخی از اوقات افراد متصورند که ماشین ظرفشویی معیوب شده و نیاز به تعمیرات جدی دارد, غافل از آن که احتمال دارد نمایندگی مجاز سامسونگ علت ایراد برخی اشکالات فیزیکی مثل ایراد در دوشاخه و یا قطعی سیم برق و از این نوع عیب ها باشد. بازوهای آب‌پاش احتمال دارد در اثر درجه حرارت بالای آب دچار گرفتگی‌هایی شوند و یا درصدی از رطوبت به موتور رسیده باشد که با گذشت مدتی خشک شود و ماشین دوباره مثل اول کار کند. پس هرگاه با اختلال در کار ماشین روبه رو شدید, ابتدا وضعیت فیزیکی آن را کنترل کنید. بخش زیادی از عیب های که برای ماشین ‌های الکترونیکی از جمله ماشین ظرفشویی به وجود می‌‌آید, به وسیله همین کنترل کردن اولیه به آسانی در خانه قابل رفع است.

2- از وضعیت ضمانت نامه اطلاع کسب کنید

پس از اطمینان از معیوبی ماشین معمولاً اولین راهی که به ذهن همه می‌‌رسد ,نمایندگی تعمیرات سامسونگ استفاده از ضمانت نامه است.

به هرحال مواردی مثل هزینه, استفاده از قطعات اصلی, کیفیت تعمیر و… از جمله مواردی هستند که نیاز استفاده از ضمانت نامه ماشین را بیشتر می ‌‌کنند.

برخی از برندهای ماشین ‌های ظرفشویی از زمان خرید ضمانت نامه ندارند و تعمیرگاه مجاز سامسونگ برخی دیگر تا یکسال ضمانت نامه دارند.

اما برای بعضی از ماشین‌ها ضمانت نامه تا ده سال هم انجام می‌‌شود.

اگر برگه ضمانت نامه را پیدا کردید قبل از تماس با نمایندگی مجاز سامسونگ شماره روی آن, آن را به دقت مطالعه کنید.

چرا که احتمال دارد ایرادی که برای ماشین ظرفشویی شما پیش آمده, جزءِ شرایط ضمانت نامه به حساب نیاید.

3- از قطعه های اصلی جایگزین استفاده کنید

اگر ماشین شما ضمانت نامه باشد, آنگاه در تعمیر ماشین ظرفشویی و جایگزینی قطعات اصلی ایرادی نخواهید داشت.

چرا که نمایندگی‌ مجاز سامسونگ با دفتر نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ارتباط هستند و فقط با قطعات اصلی کار می‌‌کنند.

اما اگر ضمانت نامه ظرفشویی شما به پایان رسیده و یا اصلاً ضمانت نامه نداشته است,

در مراجعه به تعمیرگاه مجاز سامسونگ باید دقت کافی به خرج دهید.

بعضی از تعمیرگاه‌ ها از قطعات درجه 2 و درجه 3 استفاده می‌‌کنند و این سبب می‌‌شود تا ماشین شما دوباره پس از مدتی معیوب شود.

همینطور استفاده از قطعات نامرغوب در تعمیر ماشین ظرفشویی سبب می‌‌شود تا پس از مدتی سایر قطعات نیز معیوب شوند و در سیستم کلی ماشین ظرفشویی اختلال به وجود آید. بهتر است قبل از انتخاب تعمیرگاه مرکزی سامسونگ برای تعمیر ماشین ظرفشویی فهرستی از تعمیرگاه مجاز را به دست آورید و یا از افراد با تجربه در این زمینه اطلاعات کسب کنید. بعضی از نمایندگی ها بعد از تعمیر نیز ماشین شما را برای مدت چندماهه ‌ای ضمانت نامه می‌‌کنند و در صورت معیوبی دوباره خودشان همه مسئولیت‌ها را به عهده می‌‌گیرند. برای نمونه نمایندگی مجاز سامسونگ یکی از نمایندگی ‌های فعال در عرصه لوازم خانگی است که برای مدت سه ماه پس از تعمیر لوازم خانگی شما را ضمانت می‌‌کند.

در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

4- سرعت تعمیر برای شما در اولویت است؟

سرعت تعمیرات ظرفشویی سامسونگ و به طور کلی سرعت تعمیر لوازم خانگی یک مورد مهم برای افراد محسوب می‌‌شود.

کافی است که فقط یک روزنمایندگی تعمیرات سامسونگ ماشین ظرفشویی خانه شما از کار بیفتد؛

در آن صورت با حجم عظیمی از ظرف‌های انباشته شده روبرو خواهید شد

که احتمالاً باید همه خانواده تعمیرگاه مرکزی سامسونگ دست به دست هم بدهند تا بتوانند آن‌ها را بشویند!

این مورد درباره سایر لوازم خانگی مثل لباسشویی, یخچال, اتو و… نیز درست است.

در این مورد بهتر است جستجویی در اینترنت کنید و از وضعیت و مدت زمان تعمیر توسط مراکز مختلف اطلاع کسب کنید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ یکی از نمایندگی هایی است که در زمینه تعمیر لوازم خانگی خدمات برتری را ارائه می‌‌دهد.

شما می‌‌توانید به صورت حضوری و یا مراجعه به سایت این شرکت با انواع خدمات آن آشنا شوید.

این مرکز با استفاده از تعمیرکاران و مهندسان باتجربه لوازم خانگی را در کمترین زمان ممکن نمایندگی مجاز سامسونگ می‌‌کند.

بهتر است یک نمایندگی رسمی سامسونگ مشخص برای تعمیر لوازم خانه خود انتخاب کنید و همه لوازم خانگی را که نیاز به تعمیر دارند, به آنجا ارجاع دهید. این کار سبب می‌‌شود تا از کیفیت تعمیرات اطمینان کافی کسب کنید و برای کسانی هم که خدمات ارائه می‌‌دهند, به منزله یک مشتری ثابت شناخته شوید.

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ


[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سام سرویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]